TOUCH ME

klockan är snart 3 och jag ligger fortfarande i sängen och bara myser på. jag har blivit en riktig latmask! igår gjorde jag om i mitt rum. de blev jätte mysigt. sen åkte jag till cillan och kollade på film med henne sara kerstin och calle.
idag har jag tänkt litegrann.. ochjag har kommit fram til att jag vill ha en för'ndring. på hela min tillvaro, min livsstil och mitt sätt att se på saker. det varierar ganska mycket beronde på vilket humör jag är på. jag vill fylla det stora tommrummet i mig och jag vet precis vad det är som fattas. nej jag orkar faktiskt inte tänka mer. end of this!

idag tänker jag nog bara sitta hemmma hela dagen. dansa och må bra. är ju rätt skönt. sen ska jag äta pizza och ta farväl av philippen och pappa som åker till vemdalen ikväll. och ikväll ska jag vara med jossi. ska höra med mamma om inte hon kan gå med oss på krogen så vi kommer in. hahaha. annars ska vi väl se på en film. men de börjar jag bli lite less på. jag vill ut och ha kul, men de är ingenting som händer här.. och en sak måste jag verkligen bli snabbare och bättre på om jag ska kunna ha kul någon mer helg. det kanske krävs träning.
I WANT YOUR BODY, TOUCH ME, TOUCH ME, TOUCH ME, I WANNA FEEL YOUR BODY.
precis sådär känner jag nu..
Jag gillar min nya hårfärg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0