vad gör du med mig otäcka kar, hoppas jag?

jag tror att de va jag som ville vandra genom vågorna tillsammans hand i hand. ohho ohhh ohhh. men du försvann varenda kväll. men du kom hem varje gång på morgonen och jag längtade bara hem igen.
jag vill dit. där måsarna skrattade sig hesa pågrund av du och jag. gissa stället?

hoppas. verkligen hoppas. visar sig imorron!

nu är första skolveckan för år 2009 avklakad. blev ju bara en dag. kanske e de jätte skönt. de e de nog. men känner att  jag har rätt mycket i skolan som jag måste overka! men just nu, lägger jag de långt bak i hjärnan. hehehe.
jag måste säga igen att jag har blivit så händig av mig. idag lagade jag middagen igen. visst mamma också men jag tyckte att jag gjorde det mesta. utan att ens fråga henne om saker. och lika igår. och imorrn ska jag laga middagen. och jag känner att jag bara vill diska och städa! tror jag ska ordna en egen firma och folk får hyra in mig för städning och sånt. säg bara till! de e ju min nya hoby. låter just nu som att jag har ett väldigt roligt liv. men jag har de rätt kul faktiskt. jag börjar bara ta steget in i vuxenvärlden.

nu ska jag åka och handla med mamma! sen ikväll kankse några tjejor kommer och gör mig besök. hoppas de. annars ska jag planera litegranna och bara se på film. håller på att ladda hem 3 superfilmer nu! de måste ju vcara de skönaste som finns. speciellt när man vet att man får sova hur länge man vill imorrgon och inte har några måsten alls

vi hörs senare


Kommentarer
Postat av: Calle

vem vågar låta dig anväda köksredskap :O man vet ju inte vart dom hamnar :O

2009-01-08 @ 22:22:46
Postat av: Jossan

Calle! du vet alldeles för lite du. Dags för en smaskig uppdatering snart va?

2009-01-08 @ 23:19:14
URL: http://alexandrajosefinelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0