kull jull

Namn: Alexandra Josefine Larsson
Piercingar: naaaa
Tatueringar: skulle vara kul, men jag är inte så mycket för smärta
Längd: 166 va jag vbisst..
Skostorlek: 39 om inte tånaglarna är lång
Hårfärg: blond är jag nu igen
Är du kär i någon: jag är så kär man kan bli i världens bästa kille. han heter daniel.
Önskar du att du bodde någon annanstans: jag trivs bra men jag gillar att besöka andra ställen
Tycker andra att du är attraktiv: daniel thinks so;)  
Vilket shampoo använder du: gliss för tillfället
Vilken parfym använder du: Britney Spears - Midnight Fantasy
Vad är du rädd för: att förlora dom jag älskar och att bli sårad sen är jag rädd för det mesta
Gillar du att tvätta: har aldrig testat faktiskt
                                      Gillar du Berg-och-Dalbana: detgör jag verkligen
SENASTE...

Film du hyrde: Livvakterna, fast den byrde ifs mamma och philip åt oss
Film du köpte: jag minns inte riktigt
Låten du lyssnade på: Har Westlife på rullande band nu i min sorgestund
Låten du hade på hjärnan: Flying without wings
Låten du laddade ner: sånt för man inte göra längre så de va längesen
Personen du ringde: mamma
TV program du tittade på: CSI MIAMI igårkväll
Personen du tänkte på: jag tänker på daniel hela tiden


FAVORIT...

Mat: det är olika. fisksoppa är jag mest sugen på nu
Låt: Friend like you - Per Ohlsson
Sak att göra: vara med daniel
Sport: jag gillar fotboll och vollyboll
Dryck: daniels farmors saft
Kläder: jag tycker om att ha klänning och mitt rosa mysställ
Film: det vet jag inte
Bil: jag tycker om stora bilar. vill ha en svart stor Jeep.



SENASTE...

Bok du läste: Änglavakt
Personen du fick mail av: mamma eller skolan skulle jag tro
Personen du fick brev av: haha vet inte. kankse sara helin när vi brevväxlade när vi var små
Personen du fick sms av: cicccci
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår. ikväll saknar pappa och daniel
Blogg du läste: Min


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Varit med daniel, grinat och sett på film
Var det kul: neeeeeej jag vill ha hem daniel nu
Hur tidigt stiger du upp: det är oliiika från dag till dag dårå.
Gillar du att slåss: nej sånt gillar inte jag
Vad ska du göra ikväll: längta efter daniel, äta på biteline, gå ut och gå och se film
Är du seriös: jadå
Vad är du allergisk mot: ingenting vad jag vet
Var har du ont: skulle vara hjärtat då
Använder du hårspray: ja, ibland
Kan du stå på händer: haha inte längre tror jag
Favorit serie: Sunset Beach såklart




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0