so hold me tonight

before the morning takes you away.

idag har jag legat i. och då menar jag inte i en säng, ett bad eller något annat skönt. jag gjorde mig först klar på 15 minuter. och daniel skjutsade mig till idrotten. där hade vi basket i två timmar. jag va en krigare. de va lite roligt ändå med basket. sen från navet skulle jag ta bussen tilll daniel så jag slapp gå. så jag hoppar på den jag ser utanatt kolla på den. sen sitter jag där i mina egna tankar ett tag och inser sen att jag har åkt åt helt fel håll och upp för en fetbacke. de blev en långprommis till daniel istället för en busstur.
flitig jag va på morgonkvisten där va?
han låg i sängen och sov så jag duschade och  kröp ner där en stund. mysigt va de ju. sen åt jag deras pasta med kyckling som nästan är de godaste som finns.

nu är jag i skolan och har matte. om vi jobbar bra får vi sluta klockan 16 istället för 20 över. så det ska jag göra.
ikväll ska jag på bio med jossi. vi ska se en shoppaholics bekännelser.
byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0