en list

Den/det senaste:
Du åt
? vaniljyoghurt med kanel
Du drack? Green Tea& Lemon
Du kramade? puppe
Du tittade på tv med? daniel mamma och philip
Du satt vid datorn med? jag sitter vid datorn nu själv i sängen men annars var det daniel
Du sov med? min älskade daniel
Du skrattade med? tror att det var daniel de med
Du brottades med? brukar inte brottas så ofta men isåfall ska det väl också vara daniel då
Vad ska du göra imorrn? jag ska till skolan
Vad har du gjort idag?  varit med daniel hela dagen, sovit, sett på tv och tagit det lugnt
Va det kul?  finns inget bättre än att vara med han
Vad vill du ha? en snygg solbränna
Vad har du för mkt av? ogjorda skolsaker
Är du singel? nej jag har daniel
Är du kär? jättekär
Vad vill du göra nu? jag skulle vilja ligga på en sandstrand och sola
Planer till helgen? en lugn och mysig helg vill jag ha
Har du mer än 5 tröjor? antagligen
Har du mer än 2 byxor? ja
Vill du sova nu? om jag hade fått sova så länge jag ville imorgon så hade jag velat det


Kärlek, vänner, familj & liv:
Är du tsm med nån?
tänk för att jag har ett underbart förhållande
Har du varit tillsammans med någon?  inte innan daniel
Skulle du kunna pussa ngn du var ihop med? jag har  kommit  iifrån de där med killbasillerna faktiiiiskt
Har du fått nya vänner den hära månaden? jag vet inte. skulle vara att jag har bekantat mig med någon av daniels vänner. gustav möjligen då
Har du för många vänner? det kan man inte ha
Är du ovän med någon? är inte mitt uppe i något bråk men jag tycker att vissa beter sig väldigt illa
Är dina föräldrar fortfarande gifta? ja det är dom
Har du riktiga syskon? jag har Piipii :)
Trivs du i din familj? mer än bäst
Hur många bor du med? jag bor ju här med min familj. men jag bor ju med daniel också och jag är ju hos han lika mycket som här  
Vill du leva? haha ja, det vill jag
Är du lycklig? har aldrig varit såhär lycklig
Hatar du ditt liv? älskar mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0