guess who

or guess what? nu sitter jag vid datorn för att skriva här. när jag kom in på blogg.se's hemsida så fanns det jättefina gladiatorsandaler. har aldrig hittat såna som jag tycker är så extremt snygg. men de här, de va nåt.
idag mår inte jag så bra. mår konstigt på nåt konsigt sätt. så blev inte så mycket skola. tog bussen hem och gjorde grönt te och duschade. sen dess har jag legat här i soffan med täcke och kuddar och spelat harry potter. jag möter bossen nu. alltså Voldermort. men de överlät jag till Piipii för han va b¨ättre på det. men han är uppe och äter. fast nu är han här igen.- så nu ska vi fortsätta spela.

i lördags så var jag på stan och satt vid ån med natha jossi cicci angelica och sara. tog med oss lite gosaker från coffeehouse. sen var jag med jockle och daniel hos jocke coh sen åkte vi hit och åt middag med familjen. gabbie coh natha kom så vi begav oss till daniel igen. sen kom hans kompisar. satt på hans altan, mycket mysit. vid 20 över 10 åkte jag natha och gabbie till alnö til jens. ganska rolit. träffade en väldigt mysig daneil coh jocle sen hahah
 igår så åt vi på biteline, jag daniel jocke och therese. sen va jag coh daniel på bio med gustav och stefan. såg wolverine. den var bra. brukar inte gilla action filmer annars.

nu kan intejag spela nåt mer harry potter för nu klarade vi tyfdligen ut det...... inte kul. nu börjar jag på ApeEscape istället.
hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0