inga fler getter i regnet

tack!

I vanliga fall den här tiden på just den här dagen fast inte det här datumet, brukar jag må jättebra och ha gått på helg. men nu är det en stor skillnad. imorgon ska jag vara på skolan klockan 9 för att göra muntliga engelska nationella. sen ska jagj gå och träna och efter det ska jag tillbaks til skolan vid 12 och hålla ett svenska tal. och just för att det är idag just det här datumet så känns det ännu jobbigare, för att jag mår dåligt. har varit hemma och sjuk. bara legat i sängen hela dagen. vill göra det imorrn med för jag orkar inget annat. har ont i huvet och kallsvettas och min hypermens har gett mensvärk den här gången och jag börjar att få panik nu när det bara är ungefär 3 veckor kvar i skolan och bara en skolvecka för jag har hundra saker i skolan kvar. varför ska jag ligga efter nu när det är sommar och sol ute. 
 
så ligger det till.

nu ligger jag i daniel's säng och han kollar på poker. hoppas att han kommer och ger mig massa pussar snart.

jag har det underbart med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0