sommaren har börjat kika fram

känns lite som att jag har dumpat bloggen helt nu. tänker hela tiden att jag ska skriva men sen blir det ändå ingenting för jag har inget att skriva känns det som. det blir ju så när man har en hel vecka att skriva om. för mycket alltså så det blir lika med noll.
igår var det varborg iallafall. jag hade middag här hemma. så lagade tacos och paj sen kom gästerna: natha, jossi, linnéa, sara, sara, kerstin, calle, cecilia, gabbie, angelica, asal och leslie. vi åt och drack sen var frågan vart vi skulle sen. blev en sväng upp till haga sen till södermalm och sist gick jag dit mamam och pappa och philip var på middag.  ingen vidare kväll. middagen var bra, men inget annat. förutom sällskapet såklart. daniel hämtade mig efter jobbet. så vaknade upp hos honom imorse. de blev Big Boy mat med hans kompisar. sen köpte vi en coffeehousesallad åt mig och åkte hem till honom och åt. ikväll grillade daniel och jag till klockan 9 då han började jobba. blev jättegod mat och det är sjukt vad jag tycker om honom. förstår nog inte hur bra jag verkligen har det. har aldrig varit såhär lycklig.
vecckan annars har varit skolan. har hunnit med ett träningspass på ego. och nu har jag verkligen bvestämt mig att fler sådana ska det bli och om inte ska jag försöka att gå ut och gå 1 timme varje dag. det har man faktiskt tid med. 
sedan daniel började jobbet har jag suttit och skrivit min nationella engelska uppsats. eftersom att jag missade nationella på skolan så får jag göra den. den är klar nu och det känns så skönt. tänkte ta mig en dusch nu och fräscha till mig litegranna sen ska jag placera mig nere i tvrummet under täcket med harrypotter spelet. underbart rolit och skönt. daniel slutar halv 3, så då hämtar han upp mig. ska skjutsa hem jocke sen får vi se vart vi sover:)

imorgon tänkte jag försöka ta en heldag ute i solen och kvällen ska tillbringas med natha!
har en hel hög med bilder från den senaste tiden som ligger i kameran och väntar. måste lägga in dom snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0