21 guns

nu är det en helg men de är en helg som jag inte är välförtjänt av och den kommer att gå så fort så jag vet inte om den är värd att kallas helg. isåfall är  hela min tillvaro en helg

jag gjorde mig klar imorse men va för svag för att gå till skolan så jag la mig i soffan med täcke och såg på om en pojke med hugh grant. sen somnade jag. vaknade alldeles blöt. torkade av mig va de nu va.(svett troligtvis) sen gick jag in till daniels säng och kröp ner med han.
nu har vi vaknat och ätit lunch och pussats och allt de där.
vi vaknade klockan 1. tyson har rastats och nu ligger han så sött i sin hundlåda. gosig vovve

jag lyssnar på beds are burning med midnight oil,. jag älskar den låten!

nu ska jag raka benen och dom övriga kroppsdelarna som behöver rakas. sen ska mamma hämta mig, så ska vi fixa oss. dom ska på fest och jag ska på dejt;) hehe. daniel hämtar upp mej kl 6. vi ska äta på allstar sen ska vi tillmig och se på idol. då kommer även nån/några fler och tittar med oss:) jag hoppas de slinker ner någon cider eller så. de känns rätt för tillfället

behoven kallar, hejdååååååååååååå

en gosfis


Kommentarer
Postat av: linda

sv; ja visst är det fint! Köpte det på glitter förra året så det finns nog inte kvar nu :/

2009-11-07 @ 10:34:29
URL: http://tholinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0