glad/ledsen/sur/kärleksfull?

kan inte avgöra vilket/vilka av ovanstående påståenden som stämmer in just nu. det är blandade känslor va! jag är kärleksfull för att jag är hos min älskade kärlek. jag är glad för att det är en ganska bra dag och jag är jag. jag är ledsen för att jag är jättehungrig men jag vill inte äta, för jag blir tjock-are. jag är sur för att jag tänkte lägga in bilderna jag tog på mig, så jag tog med mig min dator + skoldatorn till daniel, men nu hade jag ju glömt laddaren hemma tydligen. åhhh. jag hatar mina dataproblem!!! de finns så många och dom är oändliga. men djuptsett så funkar mitt liv väldigt bra

ja, nu missar ju ni bilderna då men jag får lägga in dom imorgon då istället


vi ska fika/äta något nu. I can't stand my hunger, sen ska vi se på de senaste avsnittet av gossipgirl. jag har läst att en trekant ska förekomma. kan de vara sant?

I helgen blir de vi 4. vilken GIRL-POWER!

Kommentarer
Postat av: Cessan

JA DET ÄR SANT! GALET! Vad händer med GG? :D

2009-11-11 @ 16:10:09
Postat av: josefine

de tråkiga va ju att man inte fick se så mycket av trekanten! trodde inte de skulle bli mellan dom tre! ;D

2009-11-11 @ 17:56:38
URL: http://alexandrajosefinelarsson.blogg.se/
Postat av: Cessan

Nej jag vet, men jag kände på mig i början att det skulle bli nåt ... Men inte det! Tror nog att alla blev chockade! Det trodde man inte om lilla Dan från Brooklyn! Haha ;)

2009-11-11 @ 22:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0