godmorgon

nu sitter en pigg-jag i daniels kök och dricker min frukost/lunch brunch. en mexican soppa har jag värmt på spisen och så hedde jag i en massa cayennepeppar. gott men varmt. lillgosen ligger fortfarande och sover och jag har hunnit vara på skolan och gjort ett matteprov. jag klev upp, tog påmig tihghts, lät nattlinnet sitta på, bortstade tänderna och gick till skolan. provet gick ju faktiskt bättre än förväntat och jag hoppas verkligen att jag kommer klara det. håll tummarna!(Y) jag börjar sen igen halv 1 så fram tills dess tänkte jag avnjuta tid vid datorn. jag ska försöka klara ut spindelharpan med 4 färger men de är nästintill omöjligt. har försökt i några dagar nu.
hoppas att mamma ringer snart så jag har något att göre. jag kanske kan stoppa upp en gurka i min rumpka

den här veckan ska jag försöka banta lite. hehe. jag ska ha bikini i helgen och vill vara snygg.




Kommentarer
Postat av: Anonym

du är snygg

2009-11-16 @ 17:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0