golllet

 


Din favoritmat? pia's pasta och kycklingsås eller mammas fisksoppa med vitlöksbröd eller spaghetti coh köttfärssås på en speciell restaurang i Nerja

Vilken är din favorit-CD för tillfället? cher! men den är ute på vift somewhere

 Favoritmacka? en riktigt frasig och färsk fralla med ost skinka och gurka på

 Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? mannen i sova med fienden

 Om du fick åka vart du ville på semester? malibu
 Var vill du dra dig tillbaka? I SÄNGEN

 Favorittid på dagen? klockan 07:00 om man får vakna och sen somna om

 Var är du född? i böllnäs

 Några spännande nyheter att berätta för oss? jag ska få barn om 7 månader, 2 veckor och 4 dagar :)

 Vad ville du bli när du var liten? åklagare i MIAMI

Har du någonsin rullat in någon i toapapper? nej bara mina bajskorvar till en strut

Har du varit med om en bilolycka? nej som tur är verkligen

Favoritdag i veckan? fredag

 Favoritrestaurant? på taket i Nerja där min spaghetti Bolognesa lagas

 Favoritblommor? mina 18 rosor jag fick av daniel

 Favorit-snabbmatsrestaurant? toast på Mcdonalds!!!!!!!! 

 Äger du en cykel? nej, jag har såltdn

 Vad lyssnar du till just nu? taylor swift

 I vilken situation är du helst ensam? när jag o*a*e*a*

 

UNG OCH GALEN♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0