that's a secret I'll never tell

nu ska jag avslöja en hemlighet. det kanske är något som ni har undrat över jättelänge och fortfarande undrar, eller så började ni nyss undra eller så kanske ni nyss fick reda på hemligheten eller så har ni vetat den länge, hur som helst. här kommer den. jag kan inte garantera att alla vill läsa den. men jag tror inte att ni kan låta bli nu va?så rätt, så rätt. jag vet vem själva gossip girl i gossip girl är!!!! ni vet den personen som skriver på gossipgirl, hon som kommer med allt skvaller och försökte få alla osams i slutet av tvåan. det är en hon!!! hon har blondt hår!!! hon är sara marshall i en film och hon heter KIRSTEN BELL!


don't get mad...

Kommentarer
Postat av: linnéa

men jossan!!!!!!!!!! nu har du förstört allt

2009-11-09 @ 12:21:19
URL: http://lforsberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAAa!! kunde du inte ha förvarnat lite?.......

2009-11-09 @ 21:17:07
URL: http://srra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0