kalla öron

nu är jag och daniel hemma hos honom efter en kall men mysig promenad hem. men om man ska gå ute nu på kvällarna så tipsar jag om mössa. jag fick jätteont i öronen och det värker överallt där omkring. det får mig att må illa. illamåendet kan också bero på att jag åt en minimal middag (nästan ingenting) och sen nu åt jag popcorn och nonstop. inte så där för mycket. jag och daniel delade på en liten popcorn och en nonstop påse. från början åt han av nonstoppen och  jag av popcornen sen bytte vi på slutet och daniel åt upp det sista av popcornen och jagd de sista av nonstoppen. jag köpte också en cheddar krydda för 19 kr. inte dåligt! den rekomenderas.
filmen då! först trodde jag att de skulle va en superfilm som nästan slår allt eftersom att malin åkerman och han med heta rösten är med och så sara marshall (kirsten belt). men sen så läste jag att den inte skulle va bra alls. så mina första förväntningar blev inte uppfyllda, men mina andra blev det. alltså va den sämre än vad jag trodde från början och bättre än vad jag trodde sen. de va så mycket segt prat med i den. de ska bort bort.

nu ska vi ladda ner en film. jag hoppas att wedding crashers finns. också ska vi se den filmen.


Godnatt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0