love story

ikväll har jag känt mig så ensam. ensammast i världen. jag har inte gjort någonting. varit nära på att börja grina ett antal gånger, spelat spindelharpan, suttit på mattan, fått ont i rumpan, gått upp och sagt några ord, åkt lite bil med mamma, pratat med kerstin på msn, läst bloggar, skrivit i min blogg och tänkt. det har varit skönt. jag har kommit fram till några saker och det känns väldigt bra. jag orkar inte älta i gamla saker längre. varför ska jag göra det och varför ska jag krångla till det för mig? ingenting ska väl behöva kännas jobbigt egentligen? inte något som absolut inte ska vara det iallafall. jag tänker göra mer som jag själv vill och jag är så trött på drama. drama som aldrig tar slut. här tar mitt liv slut och här börjar mitt liv. så är det. bestämt! allt som är sagt och gjort är förbi för mig och jag ska sluta krångla till allt så mycket. det jag alltid har hatat mest av allt, det är tjaffs och bråk. varför har jag nu satt mig i en situation där allt är upp och ner? det måste bara vara till för att lösas.  

daniel slutar om 40 minuter. då ska jag och mamma åka och hämta han. det finns ingenting bättre än att älska han som jag gör och veta att han älskar mig. han tycker om mig jättemycket, precis för den jag är. för mig finns det ingen mer underbarare person. jag älskar allt med dig och jag tycker så himla mycket om oss tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0