måndag

hej hej.
nu har en ny skolvecka börjat och den förde med sig en casevecka.. jag gillar det inte!
jag är jättetrött och seg så ikväll ska jag och daniel bara ligga och se på Kasper I Nudådalen (julkalendern) som vi har hyrt. vi har också hyrt Pelle Svanslös julkalendern men den ska vi se efter den här. Vi måste också åka och köpa godis till våra godisstrutar. jag philip och daniel har inte bara en varsin chokladkalender utan strutar också. =)

bion igår va jättbra och jag vill se meeer! men nu finns de ingen mer film. men jag har faktiskt hört att de finns en fyra, någonstans men att den kanske inte ska utges.. vilket mysterium.

 
jag och daniel dansar och min bh syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0