maybe they were turning down

internet har inte fungerat för mig på hela kvällen så jag har inte kunnat sett någonting på internet och sånt är jobbigt!!

nu ligger jag iallafall i sängen hos daniel efter en lång dag. vi har ätit tacos här med hela hans familj och nu ska vi snart se klart på tomten är far till alla barnen. efter skolan idag fikade jag med nathalie. de va roligt, trevligt och skönt och jag är glad:)
jag har ätit väldigt mycket idag. en halv subwaymacka, en chokladboll, tacos och kladdkaka med grädde. usch. inte bra alls :( jag klarade spanska provet mycket bättre än vad jag trodde. jag hittade en kofta idag också för bara 149 kr. den är rosa och fin enligt mig.

jag har överträffat mig själv. jag spelar spindelharpan med 4 färger och jag har lyckats fått bort 2 rader. det är väldigt svårt och de behöver min tid nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0