our song

nu är det bara en dag till innan helg och det är något som jag tycker är jätteskönt + att jag tyker att jag har varit duktig den här veckan också så då förtjänar jag en rolig helg :D

nu sitter jag i underkläder i daniels soffa. väntar på att hans pappa ska komma hem.. nej, daniel är ute med tyson, jag ska duscha och fixa mig lite smått sen ska vi laga en god middag tillsammans som vi nyss va och inhandlade. den innehåller ägg grädde fettucini bacon skinka och parmesanost. gissa vad de är?

min sockerpärla, sara.♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt äckligt hårig ääääääcklig kille du ha.

2009-11-18 @ 21:25:19
Postat av: Anonym

härligt äckligt hårig ääääääcklig kille du ha.

2009-11-18 @ 21:25:31
Postat av: linnéa

hahaha.. säger nån avundsjuk jävel som förmodligen är bitter och singel ;)

2009-11-18 @ 22:26:20
URL: http://lforsberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hårigt är sexigt och mysigt tycker jag :D (från sara)

2009-11-19 @ 17:23:20
URL: http://srra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0