söndag

jag hatar söndagar och jag hatar speciellt den här söndagen. jag har mens eller va de nu är fast jag inte ska ha de. de är alltså blod i mina trosor fast jag är mitt uppe i pillerna och inte har missat någon för daniel är så duktig och matar mig. jag har värk i min mage och rygg som man brukar ha när man har mens.
innan höstlovet började vi halv 9 varje dag nu har vi ny period och börjar HALV 1 på måndagar. våran enda sovmorgon alltså. men inte för mig imorgon för imorgon måste jag komma och göra ett matteprov klockan 9 1 timme och sen sitta och vänta på skolan eller? bara för att jag inte får göra de på lektionstid fast jag hinner. jag hatar alla lärare som bara säger nej för att säga nej.

de briNNNNer i mig nu

jag åt nyss en pizza. vill gå ner i vikt. vill inte äta pizza så jag blir tjockare.

en bra sak är att jag och daniel ska på bio ikväll. vi ska se 2012.

matten går inte att få in i huvudet hur jag än gör.
igår tog jag och mamma oss ner på stan tillslut och mötte upp mormor och maria. jag fick ett fint rouge, ett läppglans, hårnålar, body lotion, två örhängen, ett halsband och en rosa silkes kofta från gina tricot. TACK MAMMA!♥

sen kom jag hem. gjorde mig iordning. natha kom. vi gjorde tacos. drack lite cider/vin och pratade. sara kom sen också sen kom daniel och vi såg på hans och hennes trevlig kväll!

nu måste jag keep uppppa med matten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0