söndag

hejsannn
jag har nmsisat några dagar här och inte bara här.  jag har missat några dagar ute i världe beroende på att jag är sjuk

i söndags åkte vi ju ner till farmor. kom till henne runt 10, de tog ett litet tag när vi skulle äta på vägen och jag blev en liten prosterande bebis som vägrade äta på något annat ställe än restaurang.. men jag fick ge mej och de blev sibylla tillslut.
på måndagen hämtade vi upp philip och dennis hos dennis och åktetill mormor och sov där. philip blev sjuk. vi spelade cs. jag skulle kunna spela cs hela tiden nu. farligt.. på tiasdagen åkte vi tiull farmor igen, och lämnade en sjuk philip coh en dennis hos dennis. på kvällen åkte jag daniel och famor till min faster marie och clas och kollade på film. enough och muriels bröllöp. också åt vi chips och daimtårta och dumleklubbor. på onsdagen klev vio upp klockan 7 och åkte till gävle med farmor och marie.farmor skulle klippa sej hos en släkting och vi hämtade upp min kusin frida. hon är 9 år. så åkte vi till valbo. när klockan va 12 hade vi hunnit med allt. jag hade köpt en jacka, ett par skor, en mössa, ett linne, en tröja och en foundation hem och daniel ett par skor, frida ett par skor och marie massa chips haha. så då åkte vi hemtill frida och åt lunch. mona hade gjort jättegod lasagne. sen åkte vi hem och jag och daniel kände oss lite sjuka. på kvällen såg vi på film ohc åt godis hos marie igen. frida följde iockså med till bollnäs. sen när vi skulle sova va vi jättesjuka. så vi kunde inte sova. vi vaknade vid 6 och bestämde oss för att åka hem då.. så klockan 7 på morgonen på lovet satt två sjuka i bilen på väg hem. klöpte en varsin toast på mcdonalds sen direkt i sägen när vi kom hem till mig. skönt! sen dess har vi legat.

nu är vi hos daniel och serpå fotboll. ikväll ska vi ta hemkinamat hos mig. de ähär bara hakar upp sej. orkar inte mer nu hejdåp
vi hade de jättemysigt i bolllnäs. jag önskar att vi vore där oftare.


Kommentarer
Postat av: amanda

jaaa justja, bollnäs :) jobbigt att bli sjuk, men ni hade ju iallafall varandra :')) http://www.bradford.se hette den!

2009-11-01 @ 16:26:26
URL: http://amndan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0