törrt

som mormor skulle säga. idag har jag ont i läpparna. jag är torr om mina läppar. dom blir röda då så man slipper ha läppstift/glans. dom kan också tas för en läppförstoring om det går för långt

nu komjag på en sak. jag saknar mormor och maria och alla mina släktingar. kan dom inte bara vara här lite oftare? den här bilden va i ett inlägg igår men jag lägger upp den igen och berättar för er att det är mormor och jag då på bilden:) och jag har fått en konstig fläck i ansiktet. det är blixten inget annat


it looks like a vimmelbild men det är det inte för mormor har nattsärken på sig:)

daniel jobbar ikväll. det är tråkigt men jag tänkte ta den tiden till att plugga men då fastnar jag ju såklart här

mina trosor åker upp i stjärten hela tiden och jag är mätt men vill ÄTA

 


Kommentarer
Postat av: linnéa

vad hemskt med fläcken.. jag försöker torka bort den men jag lyckas inte.. haha hemskt

2009-11-16 @ 20:44:44
URL: http://lforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0