trött

nu är jag verkligen trött. de slog ner i mig som en blixt. jag har lyckats duscha och nu ska jag lägga mig och sova tills daniel kommer hem och de ska bli jätteskönt. jag har ju min mens fast jag inte har mens.. (;S) och jag är ju jätte chokladsugen så han ska köpa med sig en marabourulle till mig. ÅH VA GOTT!

jag försökte mig på matten förut och de gick inte så vidare bra.. måste ha hjälp av den bästa..=farzad

mamma tror att jag lider av en stor sömnbrist och det gör jag också
huvudlöse-jossan..



godnatt
älskar dig
sov så gott
ses imorgon.♥

så har jag sagt sedan jag var liten flicka


Kommentarer
Postat av: nilla

Svar: Jaså? Låter som en riktigt snygging ;) haha

2009-11-17 @ 09:24:20
URL: http://niillaah.blogg.se/
Postat av: kekeke

men jag hade också mens fast jag inte skulle ha de:S skummt..

2009-11-18 @ 07:35:32
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0