vilken jobbig morgon

jag har haft.. jag vaknade, gjorde mig klar, kände mig som en liten flicka som bara måste grina och så blir de jämt när min kropp säger ifrån. det slutade med att dnaiel skjutsde hem mig så åkte han och therese och tog svinvaccin. usch va jobbigt va att sova. vaknade hela tiden coh visste inte om jag ahde gjort de jag drömde eller vart jag va. drömde att jag gick upp och så bombades ett ställe i stan sen gick jag ner och hittade inte lyset och somnade om och jag vet inte om jag gick upp på riktigt eller inte. sen vaknade jag jätte orolig flera gånger.
nu är jag vaken iallafall. daniel skjutsar sin mormor Ulla sen kommer han hem med subway mackor. jag undrar om jag kommer vilja äta eller inte..

nu ska jag slå på lite sunset beach.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0