fredag

= helg! de va efterlängtat!
igår va jag en duktig flicka som pluggade matt från 7-1, men jag vet inte om det räckte.. märkte på matteprovet idag att det inte gick så bra. men vad gör det? en sovmorgon mindre möjligtvis. jag är nu hemma hos daniel och har varit de sen halv 11. köpte med mig mat hem så vi lagade pasta carbonara! de är så gott. sen såg vi på "the proposal". jag älskar den filmen. det är ett film tips från mig till er! med Sandra Bullock och Ryan Reynolds. det finns ingen dålig film med Sandra Bullock.

Nu sitter jag ute i vardagsrummet, kollar ut över den fina staden och äter en mandarin. min pojkvän ligger i sin säng och sover som en söt liten hundvalp. Han ska jobba både ikväll och imorgonkväll.
Jag funderar på om jag ska ta mig till ego och träna. orkar jag eller inte?

Ikväll ska mamma och jag ha myskväll. de va längesen. vi ska äta på saffran, sen ska vi se på Sex and the city. vi måste vara dom enda som inte sett den filmen än. och äta godis och chips såklart. hon kommer nog somna runt 11-12 så då har jag planerat att sätta mig med min engelska.

nu vaknade plutten. ska gå och pussas.♥



Kommentarer
Postat av: kerstin

vilka prussiluskor ;)

2009-10-04 @ 21:38:33
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/
Postat av: kerstin

vilka prussiluskor ;)

2009-10-04 @ 21:38:58
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0