idol-tittning

hej hej hej

nu är det idol och jag ser på det. tycker att juryn är lite dumma mot dom som sjunger :(
hoppas att tove är bra. hon är min favorit. Erika också.
ikväll har jag pluggat. kom en bit sen fastnade jag och satt och gjorde om en uppgift i 40 minuter utan att få fram rätt svar. frågade nu min saknade kusin dennis om hjälp på msn. och de fick jag. efter idol ska jag se om de funkar:D hoppas! är ju prov imorgon. kommer misslyckad men de gör ingenting. får mer tid på mig då och de är precis de jag behöver.

daniel kommer hem vid 10 efter hockeyn, då ska vi gosa.

när klockan va fem idag på skolan  kändes de som att den va två.
ser förresten Karolina på idol nu. kanske att hon är min nya favorit. riktigt snygg och dukltig på att sjunga är hon iallafall

ska ta något att smaska på nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0