night

nu sitter jag i min lillebrors rum. jag lyssnar på "The Perishers - Pills" och tittar runt på datorn lite.
Ikväll åt ju vi på Allstar. dom hade god mat och de va trevligt där. fast jag tycker nog ändå om gamla O'learys bättre. tror jag..
sen gick daniel och jobbade, philip åkte till kompisar och mamma och jag hyrde sex and the city filmen och köpte crunches ostbågar och popcorn. sen åkte vi lite bil. det är så mysigt. sen såg vi utslagningen på idol och jag tycker de är väldigt synd att Karolina åkte ut. jag tycker att hon har jättebra röst. sen såg vi 20 minuter av filmen innan vi bestämde oss för att se den imorgon istället. vi skulle ändå somna!
nu kom philip hem. vi ska se den tredje Johan Falk filmen, som jag såg igår. den va jättebra så den kan ses två gånger. hiihihi.

jag längtar tills daniel slutar.♥

mamma och philip!
i väntan på bord


fom försöker att gömma sig för kameran

Kommentarer
Postat av: linda

sv; Tack! :D

2009-10-10 @ 22:05:30
URL: http://tholinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0