21:16

något som jag tycker är jättemysigt är när man är helt slut i huvudet efter en skoldag och vill bara hem och vila, så kan man gå hem till sin älskling och mysa. ett stort plus för det. fast nu när jag är frisk ska ju jag börja gå och träna efter skolan, så då va de slut på dom mysigheterna.

ikväll har vi bara sett på film och sovit en stund sen va vi ut på en liten mini promenad runt kvarteret för att få frisk luft in i nosen

 



nu är vi hemma hos daniel. är så mysigt när man har två hem att vara i! ska snart åka härifrån och ta med oss heroes och se hos mig!

Imorgon har jag äntligen spanska för första gången i mitt liv. känns bra och spännande

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0