de e kvel


här i sundsvall nu. jag är hos min gosfis.
det blev iingen sväng på ego och de ångrar jag inte för jag har ont i halsen och om jag hade gjort de hade jag haft jätteont i halsen vid de här laget nu. mamma hämtade upp oss after work så åkte vi och åt på sibylla. sen vidare ut till SIBA där piipii-fåkel skulle köpa playstation 3. jag förstår inte anledningen till såna köp som är dyra när man redan har playstation två men sen påminde dom om att åskan slog ju ner i de så de är bara et norskt, begagnat harrypotter som fungerar. nu förstår jag köpet mer.
sen vidare till jysk där vi köpte nya gosiga vintertäcken. sen till ikea och sakerna hade kommit in. sen hämtade vi ut mina bruna linsor.
vi gjorde lite på mitt rum men hann absolut inte klart med allt. den största utmaningen blir nog att rensa min garderob. fast då kankse lilladaniiii blir glad så han kan få några dressar. hihiihi.

nu ska jag tvätta mig och testa dom nya linserna och sen ska vi se en film och eh äta på varandra.

tyvärr går de inte att lägga upp bilder just för tillfället

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0