gummipuffar

tänk om man kunde ligga uppe på puffar uppe i himlen så som att puffarna vore molnen och molnen vore puffarna. jag vore luften som bara fanns

imorse så hade jag ställt klockan på halv 9. sen vaknar jag kvart i 1.. av att mobilen ligger öppen mellan mej och daniel. det är svårt att kontrollera sina handlingar när man sover.

igår började vi se heroes. har sett ett avsnitt. det är ju bra men det är inte riktigt det jag gillar. ska ge det en liten chans till.

nu håller jag påatt överväga om jag ska gå ner och träna på ego. vet inte riktigt om jag hinner. ikväll är kvälle här då jag troligtvis äntligen kommer få hem alla saker till mitt rum så det kan blio någon ordning där inne.



 det här va en jätteunderbar weekend i palma med världens bästa familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0