helgen

kan jag summera som jättemysig, trevlig, rolig men ganska jobbbiga bil-resor åt rumpisen.
på fredagen i västerås hann vi shoppa lite. det blev en klänning och ett par jeans för min del. jag hann också träffa johanna och maria över en fika:D roliiigt. när jag kom tillbaks va daniel inne på bodyshop och köpte en box med body butter, shower gel och massage olja till mig. det är sånt man verkligen smälter av. du är världens bästa. kinabuffé till lunch sen begav vi oss vidare mot tjörn! deras nya hus var verkligen jättefint. ett sagohus såg de ut som på utsidan och väldigt fint därinne!
nu är helgen summerad som väldigt bra!
när vi åkte hem åt vi middag hos farmor. va så längesen jag träffade henne. jag och daniel ska åka ner och hälsa på någonting!♥

idag va de en sådan dag då jag va lite dålig i magen på morgonkvisten, så det blev ingen skola. då va de skönt att krypa ner med daniel igen.

ikväll har vi lagat och ätit tacos hos daniel med hans familj! nu ligger vi i sängen och ska sova. jag ska bara gå och tvätta av mig!

FREDAG-VÄSTERÅS:



Vi har de bra! vi här bak i bilen..

LÖRDAG:
det är fint i Skärhamn :)

Åsa's kontor
<3
Åsa och Fredrik i köket. Superfint!
Fina Mammsen




Godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0