hos doda

idag efter skolan kom daniel och hämtade mig sen bestämde vi oss för ett birsta-besök. vi va först inne på Arken Zoo och jag hittade jättesöta dvärghamstrar. MEN jag får ingen:( mamma vill inte ha något mer djur. vi hade tre dvärghamstrar förut som hette Bibbi, Busan & Blissy. dom va sötast.
sen gick vi till en skivaffär som kan ha hetat rocks och köpte säsong två av heroes. vi såg klart första förra veckan.
sen en snabb visit inne på MONKI. jag hann köpa en beige kofta och en senasgul halsduk. de va höstligt och fint.
det spritter i hela mig. helst av allt vill jag bara shoppa hela tiden. och jag vill få en fin kropp så jag kan hitta ännu mer som jag passar i!

jag har nyss ätit en god ädelost och skinkpaj och nu ska vi sätta oss framför TV:n och se heroes tills idol börjar, för då ska vi se de! igår va inte idol. tror att de va för att Laila Bagge's mamma dog? R.I.P. :(
mamma frågade idag: duschar ni aldrig längre? jag ser er aldrig göra det!
och då kom jag på. gör vi det? duschar vi nuförtiden? jag minns inte
eller jo, i förrgår duschade vi här hos daniel.
ikväll får det iallafall bli en  dusch.

nu ligger daniel och väntar på mig i soffan så jag ska hoppa dit jag med. spännande att se andra säsongen!

första avsnittet av tredje säsongen har ju kommit idag också. så det ska också hinnas med att ses ikväll!

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi tack :D

2009-09-15 @ 20:38:15
URL: http://hannaaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0