lördag

igår blev de som jag trodde. en trevlig och rolig kväll med tacos, goda drinkar och lite spel.
idag gick jag och daniel ner till stan och fikade med parrraa. jag åt en god kyckling och pasta sallad. de va gotttt.

nu är jag hemma. har hjälpt världens bästa mamma med maten och det satte sina spår. jag är jättevarm, har ont i huvudet och resten av kroppen. nu har jag haft feber sen i onsdags. tänk om jag har svininfluensan.. lite oroande faktiskt. mormopr gillar att prata om sjukdomar så hennes tips till mig var att om jag hade det i 4 dagar ska jag kolla upp det. det är den fjärde dagen idag. får se om det har blivit bättre tills imorrn, annars får jag väl kankse göra det då.

nu ska jag och mamma åka och hämta daniel och philip på hockeyn sen ska vi hit och äta fisksoppa med vitlöksbröd. det om något är kanske min favoritmat. sen ikväll ska jag och daniel vara med tyson och se på film och äta godis hemma hos han.



småplutt bilderna kan man trycka upp!
nu ska vi åka!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder :D

2009-09-05 @ 20:33:14
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: hanna

Tackdu!

Du va också grymt söt :D

2009-09-05 @ 20:35:30
URL: http://hannaplacee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0