måndag morgon

okej, det blev inte riktigt som planerat igår. vi tog nacho chips med ost dipp till och godis som fanns hemma. men vi blev trötta och somnade innan klockan 2 då de började. ångrar det lite idag när jag ser att Nate va med. vi såg iallafall seventeen again och den va bra. rolig faktiskt.det är den med Sac Efron. se den! det finns en till med samma namn som handlar om en utländskfamilj. också kommer farmorn och farfarn till dom och då blir dom 17 igen pågrund av sonens experiment försök. sen blir dom kära på nytt. den är också rolig!

nu är jag i skolan. min morgon va bra men ganska stressad. det tog en halvtimme att få i linserna. mitt kaffe hann bli lite kallt. men med en bra morgon blir dagen bra. och min morgon va bra för daniel va uppe med mig.
jag är pigg idag och vi har filosofi.
nu ska vi samlas!


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

gott =)

2009-09-14 @ 11:37:54
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Linnéa

ZACK

2009-09-14 @ 13:34:20
URL: http://lforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0