mår illa som en gorilla

det blev en jätte trevlig och roligkväll igår! tiden bara flög iväg. vi åt godmat, drack gott vin, spelade "jag har aldrig" spelet och pratade. det va rätt så intressant att spela det med sina föräldrar. heheheh
på vägen hem till mig tog vi ettt stopp på statoil för korv och mos-ätning. eller pappa och daniel år. inte jag och mamma.

idag sov vi länge. sen åkte jag och handlade mat med mamma.lagade en jättegod spaghetti och köttfärssås! det är så roligt  när man börjar lära sig att laga mat. jag kan faktiskt en hel del nu. mitt mål är att en dag laga lika god mat som mamma.

nu är vi hemma hos daniel. jag sitter i sängen och halv-ser på notting hill och daniel sitter vid datorn och försöker leta en bra film.

pappa, mamma och micke.
daniel och pia.
pia, pappa och daniel.
jag, mamma och micke.

pia, pappa, mamma och micke.
josssakosssa

 

nu ska vi duscha!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0