MTV VMA

läste nyss kenzas blogg och såg att det är inatt VMA sänds. där blondinbella är med. jag har fått med mig daniel på idén också. nu ska jag bara försöka att intala han att vi ska åka på statoil (de enda som har öppet den här tiden) och köpa lite godsaker. det stog i kenzas blogg att hon hade laddat upp med mycket saker och det blev svårt att få bort godissuget.

det här blir alltså en uppe-sittar-natt. innan det börjar ska vi se seventeen again me Zac Efron.
Jag tror att jag ska börja skriva om filmtips i min blogg. jag ser så otorligt mycket film nu förtiden så det känns som att jag och daniel skulle kunna ge lite tips.


när vi två blev en!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0