onsdagkväll

det har börjat blivit riktigt kallt nu på dagarna. det är mysigt, men också kallt. speciellt när vinterjackorna fortfarande ligger i förrådet. jag blir faktiskt lite sur på den där solen som ska vara så varm och titta fram ganska så ofta. när det är kallt ska det vara kallt. det får gärna vara sol, men isåfall ska det vara en kall sol, inte en varm! en kall vinterdag, strålande sol och mycket vit snö på backen, det är jättefint! och mysigt

idag hade vi orientering i skolan. de va roligt! fick springa litegrann. och det är inte min kropp van med just nu så jag såg det som ett träningspass. svettig blev jag ju faktiskt.
när jag kom hem så städade jag lite på mitt rum och nedervåningen. tog undan några väskor som bara står framme med en strumpa i varje ungefär. sen dammsög jag, och då följde inte bara dammet med in! det gjorde också min skåpsnyckel och band. jag får öppna och gräva fram den imorn!

ikväll hade jag en liten "suprise" för daniel. när han kom hem till mig hade jag tänt en massa ljus och gjort ordning med "love-music" på mitt rum. och gjort mig själv lite söt hihi. sen fick han ett paket av mig. biljetter till "Rumble of the kings" på hovet den 20 November. Det är folk kampsportare som slåss och vi sitter på tredje raden. kan ju bli roligt! hihi

Nu är vi hemma hos daniel och ska se tredje avsnittet av gossip girl säsong 3. Sen sova.♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0