onsdagsmys

den här onsdags kvällen har jag och daniel gjort lite speciell. lite mysig. det va så längesen han och jag, alltså bara vi, gjorde någonting! vi har varit och handlat mat, sen lagade vi en jättegod spaghetti och köttfärssås! nu har jag tagit mig en dusch och vi ska se på " the wedding date " sen ska vi se på idol och äta hallon/blåbärs paj som vi ska baka! mysigt. hans föräldrar är i fjällen.

imorgonkväll åker jag, daniel + min familj till västerås, sen på fredag åker vi vidare till göteborg/tjörn för att hälsa på våra kära vänner som vi brukar vara i Spanien med. det kommer bli en jätemysig lång-helg:)

jag är lite rädd att jag ska få magsjuka. det verkar gå det nu..
nu ska vi se film!
Jag älskar dig så mycket gubben!♥


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

så mysig bild :D söta bilder du har högst upp påbloggen okcså!

Ha en underbar kväll!

2009-09-23 @ 20:13:35
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0