sickness

jag valde att vara hemma idag. känner mig jättevarm och har ont i halsen.
så jag har inte hunnit med så mycket. sov länge sen har jag gjort och druckit en kaffelatte. den blev god faktiskt. ska köpa till vaniljsmak så man kan he i de. då blir de jummmie!

nu kom daniel. han ska åka ut till sin stuga och hjälpa till att gräva och jag ska lägga mig i sängen och se på en VHS film. Eva och Adam kanske. det är något dom borde visa på TV igen. varje söndag klockan 7. för det har ju faktiskt kommit en ny generation barn nu och Eva och Adam vore ju bra för dom så dom fick lära sig att kyssas och se hur de går till att komma in pubereteten.

nu måste jag åka!
lägger upp en bild på mig sen några veckor tillbaka.

lite suddig bild men jag gillar den.  rakt slickat hår, höga orangea-shorts, vitt linne och en marinblå kavaj med guldknappar. ser stirent ut på ett häftit sätt. ridar-looken.

ett försök till att modeblogga.


Kommentarer
Postat av: Laila

Tack för din söta kommentar kram Laila

2009-09-03 @ 16:01:03
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: tvillingtelepati :))

ja riktigt kul är det :)

2009-09-03 @ 16:31:41
URL: http://tvillingtelepati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0