söndag

den här söndagen är precis lika hatad som dom flesta andra söndagarna.
jag har varit på fotboll. sett giffarna spela. tyckte att dom ramlade på varandra och fälldes mest. de andra laget vann ju tydligen. vet inte hur jag kunde missa de målet. jag gick hem och trodde att de blev 1-1. men nono

jag har också tagit hem mat från ming palace. de va gott men jag blev mätt efter 4 bollar.
om 2 minuter börjar trollkarlenshemligheter och det är ett av mitt och daniel favoritprogram, så de ska ses. ska bara försöka väcka han. han ligger och sover så sött i philip's soffa. han säger att han mår illa. det gör jag med. hoppas inte på matförgiftning eller magsjuka. fast man går ner i vikt av de, så lite bra vore de ju ändå.

ikväll har vi också två filmer att se. jag ska jobba lite matte också sen kanske. fast just de, jag körde ju fast. måste alltså ha hjälp av farzad.

ilördags vid två-tiden efter att mina gäster hade gått hem, så satte jag mig och pluggade matte. de är väl ett bra tecken att man är på väg åt rätt håll?

nej, nu börjar de ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0