en dag kvar

imorgon är min sista dag som barn, eller egentligen så blir jag väl inte vuxen när jag är 18 heller? jag tycker man blir vuxen när man är mycket mycket äldre.
Jag är iallafall som ett typiskt litet barn nu för det pirrar i min mage och det känns som att någonting väldigt stort ska ske. Ni vet när man var små så kunde man inte sova kvällen före sin födelsedag eller julafton. Jag var alltid så nervös och pirrig och glad och de va verkligen en stor dag. Så har det inte känts på flera flera år, men nu har det kommit tillbaka. Coolt va? jag är ett litet barn som har fjärilar i magen och är väldigt förväntansfull på vad den här åldern kommer ha med sig. Spännande.. enda skillnaden från när man var liten är att jag ska baka min tårta själv, bara för att de är så roligt!

Vi har haft en väldigt bra tid i Grundsjön och i Undersvik. Och vi har ätit och ätit och ätit godis. Och suttit på isen två hela dagar i t-shirt med strålande sol och druckit vin och öl. Sånt är livet. Och nu längtar jag ännu mer till Åre. Jag älskar det stället.

Idag har jag varit på stan och fikat med Amanda och Linnéa. Amanda har varit i Afrika och Linnéa lurade mig att hon va i Brasilien, men där stog hon. Inne på Gina Tricot. Jag drack te på charm och avlsutade med en utsökt soppa på Body In Motion. Åh, va dom är god.

Nu ska jag duscha sen ska jag åka ut och åka/köra bil med mamma och sen ska jag lägga mig i sängen och se på några avsnitt av Glamourama. Snutten är på O'learys och ser på hockey.

Bilder från vårat påskfirande kommer när jag ligger i sängen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0