en vecka kvar

Idag är det precis en vecka kvar tills jag fyller 18 år. Det ska bli roligt hiih.
Jag har nyss ätit en kycklingsallad från Coffee House. Den tog slut ovanligt fort och jag glupsade nästan i mig hela.. det kändes liksom inte som att jag hade ätit något av den men sen tog den slut. Nu sitter jag och ska göra den sista historiauppgiften men det går inte så bra för ämnet jag ska skriva om vet jag inte vad jag ska skriva för jag förstår inte och jag vet inte vilket nytt ämne jag ska välja. Det är något jag måste fundera på. Igår såg vi klart på den tredje säsongen av One Tree Hill och det är så himla bra. Jag har bokat 4an nu så vi ska åka och hämta den innan vi åker iväg . Vi ska försöka att komma iväg vid 5 tiden.
Jag ska gå upp och pussa på Daniel nu. Han känner sig förmodligen lite ensam där uppe vid TVn.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis i förskott =)

2010-04-01 @ 13:53:18
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: Emilia

åh, vad roligt! hur skall du fira?! :)

2010-04-01 @ 15:49:59
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0