hej

Till att börja med: en liten mini-lista

Dagens tråkigaste: att mina 2 ägg nyss tog slut

Dagens roligaste: att säsong 5 av One Tree Hill fanns att hyra

Dagens godaste: Soppan på BIM eller äggmackan jag nyss åt..

Dagens äckligaste: Teet jag drack på Charm

Dagens skämt: Linnéa


Sådär!

När jag och mamma var på ICA för att handla sminkborttagning så ringde Daniel och sa att han va hemma. Redan. Jag blev såklart glad. Nu ser han på fotboll här hemma istället och jag sitter i köket och är jättehungrig. Jag skulle kunna äta 15 varma ägg på hårdmacka så att smöret smälter på mackan. Och en Billy's vill jag ha.
Philip är hos Julia så vi ska hämta han snart tror jag. Han svarar inte på sms. Varför? Sen ska vi se på One Tree Hill. 
 


Kommentarer
Postat av: amanda

svar; haha neee det gör du inte alls det! bara söt som få!

2010-04-07 @ 15:52:11
URL: http://amndan.devote.se
Postat av: Anonym

ja undra varför :D hhi

2010-04-10 @ 12:57:42
URL: http://srra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0