shitt assooe

vad hände här då

Jag tycker att jag var förtjänt en skön helg eller iallafall kväll ikväll men så är det inte, jag måste plugga ikväll. Jag verkar iallafall ha turen på min sida för internet fungerar och det har inte hänt så ofta den senaste 1 och halv veckan. I 3 dagar nu har jag dansat mig helt svettig i mitt gästrum men inte lyckas få ihop en enda bra film. Eller en duger, men den visar jag min stora rumpa i.. alldeles för nära kameran. De va ju synd. Jag kanske får svettas lite till ikväll och då kan jag äta chips också. och dipp och popcorn. Fast dipp och popcorn har jag redan. Men Philips girl kommer snart så jag hoppas dom vill följa med mig till Statoil och köpa chips..
Daniel jobbar, mamma kom inte iväg till Berlin så hon är i Stockholm, pappa ligger vid TV:n och Philip sa precis hej till mig. =)

Vi åt nyss mat och jag åt SingaporeStyle. Varken jag eller pappa vet hur man får på diskmaskinen.. så den får vänta tills mamma kommer hem imorgon.

Nu måste jag trycka på publicera innan internet slutar fungera igen. Man ska ständigt ha stress inom sig va?
Jag lägger upp nån snygg bild sen.

Jag har lite nya vårkläder/skor som jag har inhandlat nu sen i vintras som jag snart får använda. Va roligt :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0