GG

Nu när Daniel jobbar ikväll och imorgonkväll har jag börjat sett första säsongen av Gossip Girl igen. Vi är ju mitt i OC och just därför känns det så tomt utan både serier och Daniel, så Gossip Girl får försöka att ersätta dom båda.
Nu är det bara imorgon kvar innan fredag och jag blir bara nervösare och nervösare.. på fredag är det förlovningsmiddag/fest här hemma för Daniel och mig. Det kommer bli otroligt spännande, roligt och allt men också lite nervöst:) allt känns så bra och det är roligt att vara nervös.

Ikväll efter jag har sett lite till ska jag göra lite skoljobb som bara ligger och trycker.
Idag har jag fikat med Nathalie :) annars har det inte hänt så mycket. Daniel och jag har sett på OC väldigt mycket, nästintill hela tiden. Juste, igår tog vi oss ut. Vi gick på basket med Therese och Pia men bänkarna är så hård, så vi gick efter halva.

 Daniel med sin tigerblick.


Kommentarer
Postat av: amanda

SV: aa visst är dem :)

2010-02-03 @ 19:32:04
URL: http://amandaa-s.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0