Godnatt

Jag har hunnit med halva uppgiften ikväll.. Tack så mycket för hjälpen mammsen. Resten får jag göra imorgon.. tråkigt men ikväll gick de bara inte. Somnade lite halvt till Beck förut uppe med mamma och pappa. Det är väldigt skönt med lugna och mysiga kvällar med familjen. Synd att Daniel jobbade och att Philip var ute på äventyr.

Nu ligger jag i sängen och är helt klar med alla pysslor som måste göras innan man ligger här. Jag ska spela lite spindelharpan och Ghost Man innan jag somnar. Tiden kanske hinner bli så mycket att Daniel kommer hem till och med.

Imorgon ska vi upp i hyffsad tid för vi ska passa Donna från kvart i 12. Jag har bokat bio för mig och Daniel ikväll inför imorgon. Vi ska se Valentines Day och efter vi hade bokat fanns de bara 3 platser kvar.. helt fullt i salongen. Hoppas att den är bra! det borde den vara.




Jag längtar efter min babe.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0