I'm feeli'n kind of funny

Tjabaaba! jag är hemma idag igen för de va en väldigt jobbig och mystisk natt och jag mår inte helt bra. Jag och Daniel har varit hundvakt åt Donna en stund idag. Hon är så busiiig. Bara bitts och busar på ihihi.
Nu sitter jag hemma i köket och har just druckit 5 STORA glas vatten. Fråga mig inte varför men jag fick för mig att det skulle sitta bra men det gjorde det inte för mitt huvudkänns som en piggelinglass och jag fryyyyser. Det positiva är att vatten är nyttigt.
Daniel kommer snart och hämtar mig efter han har hämtat mamma. Då ska vi åka och handla mat. Vi sla laga spaghetti och köttfärssås idag. Det var längesen.
Vet ni en sak! jag tycker inte om köttbitar längre. Usch jag kan inte äta en sån nu. Knappt hamburgare. Men köttbullar och köttfärssås går bra som tur är=D

Vet ni en till sak. Jag saknar mina vänninor i skolan. Jättemycket faktiskt och jag tycker om er jättemycket!





Kommentarer
Postat av: Laila

så snygga tjejer =)

2010-02-18 @ 17:59:15
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: amanda

wiiiee vi saknar dig med :D:DDD du får så lov att komma på måndag, vare sig du vill eller inte!

2010-02-19 @ 16:29:02
URL: http://amndan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0