måndag

Jag blev alldeles nyss klar med psykologin och har nu lämnat in den. Det känns väldigt skönt och jag är nöjd med den.
Idag är det måndag och jag har varit i skolan hela dagen. Efter skolan hann jag träffa Donna en stund sedan åkte jag och Daniel och tränade. Det var så otroligt skönt och jobbigt och det känns så bra att vi har kommit igång och att jag tycker att det är så kul! jag kommer däremot inte kunna gå imorgon.
Ikväll har vi ätit Wook hemma hos Daniel med Pia och Micke och de va utsökt. Starkt och gott. Efetr Thailand har jag kunnat äta väldigt mycket starkare mat än innan jag åkte dit. Jag har alltid varit super känslig mot starkt och inte tyckt om den smaken men nu känner jag knappt det starka.

Nu ska vi gå och sova. Imorgon har vi inga riktia lektioner och det är skönt. Jag hoppas på att få sluta tidigt så jag och Daniel hinner åka och träna. Han är en perfekt träningspartner och en perfekt partner. Allt blir så mycket roligare när vi gör det tillsammans. Du och jag mot världen!♥
Donna måste också ha passning imorgon! :)

 


Jag förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0