pang

Där stod satt jag i lugn och ro och blåste ballonger och kände mig duktig för att jag var den enda som kunde, när det helt plötsligt sa PANG. Rätt i ansiktet. Man ska passa sig för ballonger när man har för mycket luft i sig, för det gör ont! fast det är kul också

Nu ska jag och Daniel ner på stan och titta lite åt honom. Han är på jakt efter ett par jeans och ett par skor tror jag. Tur att de tär han och inte jag, för annars hade vi inte hunnit och jag hade inte varit ett bra sällskap ikväll, för jag blir på så dåligt humör när jag testar jeans och jag tycker om skor.

Sen måste jag göra klart tårtan, blåsa ballonger och fixa mig.
Innan vi åker ner måste jag borsta tänderna!

HAHA Daniel i bakgrunden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0