tisdag

Jag orkar inte. Vad jag än gör så finns inget annat än skola i mitt huvud. Alla uppgifter som bara ligger och tynger och man hinner inte få bort dom heller för vi får nya hela tiden!!!! ge er nångång
Jag vill ha ett liv. 

Idag har jag varit i skolan hela dagen. Känns meningslöst som vanligt för jag skulle få mer gjort hemm. Nu har vi nyss ätit en god middag hemma hos mig och ikväll ska jag plugga.. jag ska försöka skynda mej så jag och Daniel hinner se en film sen. Igår hade vi en mysigkväll hemma hos Johan och Therese med Pia också. Vi åt hemmagjord pizzza och den va godast hittils!



Det är bäst jag sätter igång.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hejhej !

allt bra ikväll ?:)

2010-02-16 @ 18:51:07
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0