torsdag

snart fredag! den här fredagen och helgen har jag sett framemot länge. Dels för att det är skönt med helg men också för att det kommer bli en väldigt mysig helg. Fast nu är den mysiga helgen förstörd litegrann eftersom vi har ett matteprov över helgen och måste träna till ett stort prov över helgen. Just nu hatar jag bara skolan. Det är omöjligt att tycka att det är det minsta roligt eller lärorikt när man har alldeles för mycket. Vi har ju trots allt ett liv utanför skolan vi elever också.. som lärarna jämt tjatar i att dom har.

Igår var vi hundvakt åt lillbebis Donna som är så söt. Det gick bra! Sen åt vi på Allstar och maten var god. Bion som var Wolfman, var inte ritkigt i min smak. Jag satt mest och blundade och höll för öronen. Man blev yr av alla plötsliga scener som gjorde att man flög upp.. jag ska aldrig mer se en skräckfilm på bio. Kanske inte ens utanför bion. Jag mår ändå bara dåligt av dom och det är så mycket mysigare att se en rolig och romantisk film. Nästa film ska jag få bestämma och då blir det helt klart Valentines Day. Den verkar helmysig.

Nu sitter jag och skriver svenska. Ska snart göra ett uppehåll när Daniel kommer hem från sin mormor för då ska vi åka och handla inför imorgon. Vi har friluftsdag och jag har valt skidåkning i Sidsjön och då valde jag också att Daniel ska åka med mig! hoppas han tycker de känns lika kul som jag, för jag har faktikst längtat hela veckan.. det ska till och med bli sol imorgon. Jag ska iallafall göra väldigt goda matsäckar åt oss..

Nu ska jag fortsätta med antiken


Therese och Johan har en otroligt fin och mysig lägenhet tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0